Webinaari 25.10: Paranna tehokkuutta ja asiakaskokemusta tehostamalla prosesseja


Yritysten toimintatavat kaipaavat jatkuvasti hiomista ja parantamista.

Kaipaatko sinä tehostamista toimintatapoihisi? Tavoitteletko kenties kustannusten tai virheiden määrän vähentämistä, asiakaskokemuksen parantamista tai tuottavuuden kasvua? Vai haluatko luoda kokonaan uusia palveluita digitalisaation avulla, mutta aloittaminen tuntuu hankalalta?

Tule mukaan webinaariin

Paranna tehokkuutta ja asiakaskokemusta tehostamalla prosesseja

Käymme webinaarissa läpi:

  • Tutkimusten perusteella tunnistettuja kehityskohteita. Löytyykö näitä omasta toiminnastasi / prosesseistasi / organisaatiostasi?
  • Kehittämistarpeiden kokonaiskuvaa ja sen osittamista (Kustannusten ja riskien hallinta sekä nopeat tulokset)
  • Prosessityöpaja-konseptia prosessien kehittämisen työkaluna

Olemme toteuttaneet yli 2000 projektia – määrittelystä toteutukseen.  Käymme läpi webinaarissa konkreettisia asiakastoteutuksia liittyen prosessien kehittämiseen, kuten ostoprosessin, asiakaskokemuksen ja varastoinnin optimoinnin kehittämiseen.

Webinaari on keskiviikkona 25.10 klo 09.00. Webinaarin kesto on n. 45 minuuttia.

Webinaari on ilmainen kaikille osallistujille. Lähetämme webinaarin materiaalin kaikille ilmoittautuneille webinaarin jälkeen. Kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisikään mukaan.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin.

Asiantuntijoina:

 Pertti Makkonen, Business Manager, Toimintamallien optimointi

seppo-180Seppo Salo, Director, Business Development