Työturvallisuuden raportointi alihankinta-suhteissa helposti verkkopalveluna

  • lakisääteinen työturvallisuusraportointi tilaajayritykselle ja vakuutusyhtiöllesi
  • yrityksen omat raportit (tapahtumat ja taajuudet)
  • alihankkijan raportit päämiehille projektikohtaisesti

Työturvallisuus ja sen hallinta ovat merkittäviä kilpailutekijöitä ja osoitus laadukkaasta toiminnasta.

Alihankintasuhteissa turvallisuus on usein ratkaiseva tekijä yhteistyön aloittamiselle.

TAVA® Mini -palvelun avulla yrityksesi työturvallisuustiedot ovat kätevästi yhdessä paikassa.

Palveluun voidaan luoda useita päämiessuhteita, ja jokaisessa niissä voidaan määritellä haluttu määrä raportointikohteita. Kohteet voivat olla esimerkiksi yksittäisiä projekteja tai vaikkapa vuosisopimuksia. Tapahtumien käsittelyn lisäksi raportointi sisältää jatkotoimenpiteiden hoitamisen yhteistyössä päämiehen kanssa.

Kaikki TAVA® Mini -palveluun kirjattavat tapahtumat tallentuvat yrityksen omaksi suojatuksi tietovarastoksi.

Voit tehdä palvelusopimuksen vaivattomasti alla olevasta linkistä ja saat TAVA® Mini -palvelun heti käyttöösi.

https://safetyt2v2.sofor.fi/t2v2/registration.form

Avautuvalle lomakkeelle syötetään yrityksen perustiedot sekä vastuuhenkilön tiedot, ja tallennuksen jälkeen käyttäjätunnukset saapuvat välittömästi vastuuhenkilön sähköpostiin. Tunnusten aktivoinnin jälkeen järjestelmä on käytettävissä. Hinta on 95 €/kk sisältäen 10 käyttäjätunnusta. Lisäkäyttäjien hinta on 4,20 €/hlö/kk (alv 0 %).

Haluan tästä lisätietoa

Seppo Salo

Johtaja, vastuullisuuden ja kestävän kehityksen ratkaisut