Menestyäkseen globaaleissa asiakasprojekteissa, yritysostoissa ja merkittävissä muutoshankkeissa Valmet kehittää toimintatapojaan jatkuvasti. Muuttuvan liiketoimintaympäristön tarpeet näkyvät myös IT-tiimin työpöydällä.

Käymme läpi webinaarissa Valmetin kohtaamia muutostarpeita ja haemme niihin ratkaisuja yhdessä johtavien teknologiatoimittajien kanssa. Tavoitteemme on löytää uusia keinoja vastata globaalisti kehittyvän liiketoiminnan tarpeisiin teknologian avulla.

Valmet on teknologian, automaation ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle. Palvelut kattavat kaiken kunnossapidon ulkoistuksesta tehtaiden ja voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin. Valmetissa työskentelee 14 000 ammattilaista ympäri maailmaa.

Keskustelemme seuraavista teemoista:

  • Valmetin liiketoimintaympäristön tuomat muutostarpeet IT:lle
  • Keskusteluissa käsiteltävät teemat:
    • BYOD ja laiteriippumaton työskentely
    • Projektiliiketoiminnan joustavuuden lisääminen
    • Digitalisaatio ja uudet liiketoimintamallit
    • Cloudification

Vastaamme webinaarin aikana kysymyksiinne.

Webinaarissa keskustelemassa ovat:

  • Sampo Vörgren, Director, Common IT Platforms and Services, Valmet
  • Pauli Korhonen, PLM Manager, Valmet
  • Timo Lindström, Country Manager Finland and Baltics, Nutanix
  • Kim Masalin, Senior Partner Account Manager & Distributor Manager, Citrix Systems Finland Oy
  • Antti Alila, Liiketoimintajohtaja (pilvialustaratkaisut), Microsoft
  • Ali Aropaltio, Technical Sales Manager, Arrow ECS Finland Oy
  • Sami Eerola, Sales Director, Sofor Oy

AJANKOHTA: Torstaina 28.1 klo 9

Ilmoittaudu mukaan

Saat rekisteröidyttyäsi webinaarilinkin sähköpostiisi.

Webinaarin kesto on noin kaksi tuntia. Se on ilmainen kaikille osallistujille.