On olemassa konsepti, joka tarjoaa tehokkaan ja aikaa säästävän tavan käsitellä eri sidosryhmiltä saapuvaa tietoa.

Harva yritys on arvoketjussa asemassa, jossa se voi edellyttää kumppaneita toimimaan haluamallaan tavalla. Tällöin omaa toimintaa tulee mukauttaa vastaamaan ympäristön vaatimuksiin.

Automaattisella tiedonlukuteknologialla nopeutat saapuneiden tietojen hyödyntämistä, sillä pystyt lukemaan ja analysoimaan erilaisia tiedostomuotoja, kuten Excel- ja PDF-dokumentteja.

Konsepti automatisoi sähköisen tiedon lukemisen, mikä vähentää rutiinityötä. Jatkoprosessissa on mahdollisuus keskittyä olennaiseen ja tehdä päätöksiä nopeammin ja tehokkaammin.

Erityisesti myyntitoiminnassa konsepti tehostaa toimintaa automatisoimalla tarjouspyyntöjen käsittelyä. Pyynnöt luetaan nopeasti ja sitä voidaan yhdistää tuotannon tarvitsemiin tietoihin automaattisesti.

Tuotannossa on mahdollista yhdistää saapuneita BOM-tietoja (Bill of Materials) yrityksen Masteriin ja helpottaa näin tarjousprosessia merkittävästi. Lisäksi päätöksentekoprosessi paranee tarjoten nopean ja helpon tavan käsitellä eri tietoja ja dokumentteja.

Arvoketjun viestinnän tehokkuus paranee, kun hyödynnetään kaikkia sähköisiä medioita, joita palvelun on mahdollista tukea. Tämä mahdollistaa sujuvan tiedonvaihdon eri sidosryhmien kanssa.

Konsepti ei siis ole valmis tuote, mutta aihiona siitä on kätevä rakentaa asiakaskohtaisia sovituksia. Tällaisen konseptin toimitus on yleensä nopea ja kustannuksiltaan huokea, mutta pitää muistaa, että one-size-does-not-fit-all.

jutteluhetki kanssani

Kirjoittaja

Petri Salo

Avainasiakaspäällikkö

Keskustele aiheesta

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *