Webinaari 26.9: Paranna asiakaskokemusta ketterästi mobiilisovelluksella – case BE Group

04.09.2019

Kohtuullisen pienillä ja helpoilla toimintatapojen muutoksilla sekä kevyillä (mobiili)sovelluksilla voidaan saavuttaa suuriakin hyötyjä, kuten asiakaskokemuksen parantuminen, palvelun nopeutuminen tai sisäisen työn vähentyminen ja kustannussäästö.

Rakensimme asiakkaallemme BE Groupille mobiilisovelluksen, joka mahdollistaa reaaliaikaisen tiedon saamisen asiakkaan tilauksesta ja sen tilasta. Nyt nämä tärkeät tiedot kulkevat kätevästi aina mukana – sovelluksen avulla asiakaskokemus sekä -tyytyväisyys ovat parantuneet.

Ketterän kehittämisen mahdollistavat Microsoftin uusimmat työkalut. BE Groupin mobiilisovellusta ajetaan Azuressa ja se on toteutettu .Net:lla ja MS SQL-serverillä.

Osallistu webinaariimme, jossa kuulet tästä projektista – liiketoimintatarpeen, kuinka ratkaisimme sen sekä saavutetut hyödyt unohtamatta taustalla pyörivää teknologiaa.

Käymme läpi webinaarissa

  • Mikä oli liiketoimintatarve
  • Kuinka ratkaisimme liiketoimintatarpeen – tekninen arkkitehtuuri ja ratkaisu
  • Mitä hyötyjä saavutettiin

Lopuksi vastaamme webinaarin aikana esitettyihin kysymyksiin.

AJANKOHTA: torstaina 26.9 klo 9

KUUNTELE TALLENNE

Saat rekisteröidyttyäsi webinaarilinkin sähköpostiisi.

Webinaarin kesto on n. 45 minuuttia. Se on ilmainen kaikille osallistujille. Lähetämme webinaaritallenteen kaikille ilmoittautuneille. Voit kuunnella sen myöhemmin – kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisikään mukaan livewebinaariin.

Webinaarin vetävät:

Pertti Makkonen, Business Manager, Sofor

Seppo Salo, Director, Business Development, Sofor