Webinaari 21.11: Asiakaspalautteen hyödyntäminen reaaliaikaisesti – case Helsingin kaupunki


Tule mukaan ilmaiseen webinaariimme

Asiakaspalautteen hyödyntäminen reaaliaikaisesti
– case Helsingin kaupunki

Lähes jokainen yritys kerää palautetta asiakkailtaan tuotteisiinsa tai palveluunsa liittyen – kehuja, moitteita, kysymyksiä tai ehdotuksia.

Näissä palautteissa asiakkaat antavat usein määrämuotoisen palautteen lisäksi vapaamuotoista, kirjoitettua palautetta, joka sisältää eniten informaatiota.

Kokemuksemme mukaan vapaamuotoisen palautteen hyödyntäminen on tällä hetkellä liian suppeaa: se voi hajautua ympäri organisaatiota, siitä ei saada kokonaisnäkymää tai siihen ei reagoida tarpeeksi nopeasti.

Kehittynyt analytiikka, sisältäen erilaiset tekoälysovellukset, mahdollistaa palautteen kattavan sisältöanalyysin. Tämä mahdollistaa eri ilmiöiden paremman ymmärtämisen ja edelleen ennakoinnin.

Tämän lisäksi asiakaspalautetta voidaan analysoida reaaliaikaisesti. Näin voidaan reagoida tarvittaessa välittömästi muutoksiin asiakaskokemuksessa.

Webinaarissa käymme läpi Helsingin kaupungin asukaspalaute -projektin avulla seuraavaa:

  • Miksi käyttää tekoälyä asiakaspalautteen analysoinnissa?
  • Mitä projektin tekemiseen vaaditaan?
  • Projektin vaiheet
  • Miten aloitan asiakaspalautteen hyödyntämisen tekoälyn avulla?

AJANKOHTA: keskiviikko 21.11 klo 09.00

Ilmoittaudu mukaan.

Webinaarin kesto on n. 45 minuuttia. Lähetämme webinaaritallenteen kaikille ilmoittautuneille. Voit kuunnella sen myöhemmin – kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisikään mukaan livewebinaariin.

Webinaaria vetävät:

 

 

Kirsti Laurila, Head of Analytics

 

 

 

Seppo Salo, Director, Business Development