Webinaari 16.5: Hyödynnä tekstimuotoinen data parantaaksesi asiakaskokemusta


Haluaisitko parantaa asiakaspalveluanne ratkaisemalla ongelmat entistä nopeammin? Tiedätkö, miten tekstimuotoista dataa hyödyntämällä reagointiaikanne nopeutuu ja asiakaskokemus paranee?

Tule mukaan ilmaiseen webinaariimme

Hyödynnä tekstimuotoinen data parantaaksesi asiakaskokemusta

Yrityksillä on paljon tekstimuotoista tietoa järjestelmissään – esimerkkinä asiakaspalautetta, reklamaatioita, erilaisia työtilauksia (tiketit) tai vaikkapa työturvallisuushavaintoja.

Kokemuksemme mukaan tätä dataa hyödynnetään kuitenkin tällä hetkellä liian suppeasti, vaikka juuri kirjoitettu teksti sisältää useimmiten eniten informaatiota.

Kehittynyt analytiikka, sisältäen erilaiset tekoälysovellukset, mahdollistaa tämän informaation yhä tarkemman analysoinnin ja edelleen eri ilmiöiden entistä paremman ymmärtämisen. Tämä mahdollistaa edelleen ennakoinnin ja nopean reagoinnin muutoksiin asiakaskokemuksessa.

Tekoälyn käytön laajenemisen myötä luonnollista tekstiä on alettu hyödyntää paremmin. Sofor on erikoistunut tähän vapaantekstin hyötykäyttöön ja voimme toteuttaa ratkaisun, jonka avulla saat parhaan tehon irti tästä tiedosta.

Käymme webinaarissa läpi:

  • Johdatus vapaan tekstin analyysiin
  • Mitä hyötyä vapaan tekstin käytöstä on?
  • Case esimerkit:
    – Asiakaspalaute
    – Tiketit
    – Työturvallisuushavainnot

Webinaari on keskiviikkona 16.05 klo 9.00. Webinaarin kesto on n. 45 minuuttia.

KUUNTELE WEBINAARIN TALLENNE

Osallistumalla tähän verkkokoulutukseen sallit, että kirjaamme tarvittaessa ajankohdan, aiheen ja osallistumisesi asiakastietojärjestelmäämme. Voit erikseen pyytää tämän rekisterimerkinnän poistamista lähettämällä pyynnön koulutuksen järjestäjälle. GoToWebinar-palveluntarjoaja LogMeIn Inc. kerää henkilörekisteritietoina samat tiedot oman palvelunsa asiakasrekisteriinsä. Sofor ei voi toimia sen rekisterinpitäjänä, koska se ei ole GDPR-asetuksen eikä Suomen henkilötietolain mukainen järjestelmä.

Asiantuntijoina:

 

Kirsti Laurila, Head of Analytics

 

 

 

Seppo Salo, Director, Business Development