Webinaari 16.5: Hyödynnä tekstimuotoinen data parantaaksesi asiakaskokemusta


Tule mukaan ilmaiseen webinaariimme

Hyödynnä tekstimuotoinen data parantaaksesi asiakaskokemusta

Yrityksillä on paljon tekstimuotoista tietoa järjestelmissään – esimerkkinä asiakaspalautetta, reklamaatioita, erilaisia työtilauksia (tiketit) tai vaikkapa työturvallisuushavaintoja.

Kokemuksemme mukaan tätä dataa hyödynnetään kuitenkin tällä hetkellä liian suppeasti, vaikka juuri kirjoitettu teksti sisältää useimmiten eniten informaatiota.

Kehittynyt analytiikka, sisältäen erilaiset tekoälysovellukset, mahdollistaa tämän informaation yhä tarkemman analysoinnin ja edelleen eri ilmiöiden entistä paremman ymmärtämisen. Tämä mahdollistaa edelleen ennakoinnin ja nopean reagoinnin muutoksiin asiakaskokemuksessa.

Tekoälyn käytön laajenemisen myötä luonnollista tekstiä on alettu hyödyntää paremmin. Sofor on erikoistunut tähän vapaantekstin hyötykäyttöön ja voimme toteuttaa ratkaisun, jonka avulla saat parhaan tehon irti tästä tiedosta.

Käymme webinaarissa läpi:

  • Johdatus vapaan tekstin analyysiin
  • Mitä hyötyä vapaan tekstin käytöstä on?
  • Case esimerkit:
    – Asiakaspalaute
    – Tiketit
    – Työturvallisuushavainnot

Webinaari on keskiviikkona 16.05 klo 9.00. Webinaarin kesto on n. 45 minuuttia.

ILMOITTAUDU MUKAAN

Lähetämme webinaaritallenteen kaikille ilmoittautuneille. Voit kuunnella sen myöhemmin – kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisikään mukaan.

Asiantuntijoina:

 

Kirsti Laurila, Head of Analytics

 

 

 

Seppo Salo, Director, Business Development