BE Group parantaa asiakaskokemusta mobiilisovelluksella

BE Group on johtava teräksen, erikoisteräksen, ruostumattoman teräksen sekä alumiinin kauppaan ja tuotantopalveluihin erikoistunut yritys. BE Groupin asiakkaat toimivat pääasiassa rakennus- ja valmistavassa teollisuudessa Suomessa, Ruotsissa ja Baltiassa.

BE Group koki, että asiakkaan kysyessä oman tilauksensa tilaa, oli vastauksen saaminen liian hidasta ja työlästä.

Teimme heille mobiilisovelluksen, jolla myyjä voi tarkastaa koko ajan reaaliaikaisesti paikasta riippumatta asiakkaan tilauksen tilan.

Sovellus on käytössä myös pilottiasiakkailla, jotka voivat nähdä tilaustensa tilan.

Katso video, jossa BE Groupin Tero Virtainlahti kertoo projektista.

 

 

Kohtuullisen pienillä ja helpoilla toimintatapojen muutoksilla sekä kevyillä sovelluksilla voidaan saavuttaa suuriakin hyötyjä, kuten asiakaskokemuksen parantuminen ja sen takia asiakasuskollisuuden vahvistuminen, palvelun nopeutuminen tai sisäisen työn vähentyminen ja kustannussäästö. Ota yhteyttä minuun, jos teillä on tällaisia tarpeita.

Pertti Makkonen | Business Manager