Käyttäjälähtöinen analytiikka

Oikealla tiedolla ohjaat toimintaasi ja päätöksentekoasi

Päätöksenteko on helpompaa, kun käytössäsi on oleellinen ja ajantasainen tieto.

Analytiikan avulla saat yksinkertaisen ja selkeän kuvan liiketoiminnastasi ja sen eri osien tilasta. Oleellinen tieto muodostuu yhdistämällä tärkeät tietolähteet ja visualisoimalla niiden vaikutukset liiketoimintaan.

Ratkaisumme mahdollistaa faktoihin perustuvan päätöksenteon ilman useiden erillisten raporttien läpikahlaamista ja yhdistelemistä.

Mahdollistamme eri kohderyhmien, kuten taloushallinnon, myynnin tai tuotannon palvelemisen, esittäen heille tärkeää tietoa päätöksentekoa varten. Tietoa voi tuottaa eri henkilörooleille jokaisen yksilöllisen tarpeen mukaan.

Analytiikassa keskeistä on myös automatisointi, joka säästää manuaalista työtä ja vähentää virheitä.

HYÖDYT

Palveluratkaisu liiketoiminnan seurattavuuden ja ennustettavuuden helpottamiseen sekä tiedolla johtamiseen.

Päätöksenteko nopeutuu

Merkityksellinen tieto on jatkuvasta saatavilla. Näin on mahdollista havaita nopeasti liiketoiminnan reaaliaikainen tila ja sen muutokset.

Syntyy uusi analysointikyky

Uusilla tietojen yhdistelmillä päästään arvioimaan liiketoimintaa uudella tavalla.

Automatisointi säästää aikaa ja vähentää virheitä

Tietoja ei tarvitse kerätä eri tietolähteistä, eikä päivittää niitä manuaalisesti.

Täydentämään olemassa olevaa ratkaisua

Parannamme asiakkaiden olemassa olevia johtamis- ja raportointiratkaisuja liittämällä niihin uutta tietoa integrointien ja tietomallinnuksien avulla.

Mobiilikäyttöliittymä

Tiedot ovat käytettävissä mobiilisti laitteessa kuin laitteessa.

Roolipohjaiset näkymät oleelliseen tietoon

Analytiikalla voidaan palvella eri kohderyhmiä, kuten taloushallintoa, myyntiä tai tuotantoa esittäen heille tärkeää tietoa johtamista varten. Analytiikkaa voi tuottaa myös eri henkilörooleille jokaisen yksilöllisen tarpeen mukaan.

REFERENSSIT

MATERIAALI

BLOGIT JA TAPAHTUMAT

Pienikin tiedon käytön tehostaminen tuottaa yritykselle lisää liikevaihtoa ja kannattavuutta. Onko sinulla varaa olla hyödyntämättä tietoa toiminnassasi?

Kirsti Laurila | Head of Analytics