Sofor lyhyesti
Sofor on moderni IT-ratkaisujen ja -infrapalveluiden toimittaja, joka on erikoistunut liiketoimintaprosessien automaatioon ja tekoälyn hyödyntämiseen. Yritys on tunnettu tinkimättömästä toteutustavastaan ja yli 30 vuoden kokemuksestaan vaativien asiakasprojektien parissa. Sofor toimii asiakkaidensa luotettuna kumppanina varmistaen liiketoiminnan jatkuvuuden ja kehittämisen aina sovellusten optimoinnista tiedon integrointiin ja analysointiin asti, huolellisesti ja tuloksellisesti.
Soforin visio on olla “älykkäästi erilainen”, ja tämä ajatus näkyy jokapäiväisessä tekemisessä. Yrityksen missio tiivistyy lauseeseen: “Vapautamme asiakkaille aikaa auttamalla heitä löytämään juuri heidän liiketoimintaansa parhaiten tukevat ratkaisut.”
Haemme Sales Manageria
Etsimme nyt vakituiseen tehtävään Sales Manageria, joka vie Soforin myynnin seuraavalle tasolle. Vastaat uusasiakashankinnasta ja autat asiakkaita löytämään juuri heidän liiketoimintaansa eniten arvoa tuottavat ratkaisut. Myyt sekä jatkuvalaskutteisia infrapalveluita että projektimuotoisia sovelluskehityshankkeita. Työsi jakautuu aluksi suunnilleen puoliksi julkisen ja yksityisen sektorin myyntiin.
Päätehtäväsi on viedä uudet myyntimahdollisuudet maaliin asti. Asiakkuuden koosta riippuen joko jatkat sen kehittämistä itse tai siirrät sen eteenpäin kollegalle. Myyntiprosessit ovat pitkiä, joten ensimmäisten kuukausien aikana ei odoteta suuria kauppamääriä. Sen sijaan toivomme aktiivista tekemistä, joka näkyy kalenterissa ja Pipedrive-järjestelmässäsi asiakastapaamisina ja tulevina kauppoina.
Asiakkaiden etsimistä ei tarvitse aloittaa täysin tyhjästä. Teet tiivistä yhteistyötä Lead Managerin kanssa, joka vastaa prospektoinnista ja kontaktoinnista. Lisäksi hyödynnät markkinoinnin tuottamia liidejä ja analysoit nykyisiä asiakkuuksia uusien myyntimahdollisuuksien löytämiseksi. Parhaiten roolissa onnistut, jos sinulla on myös omaa draivia hakea uusia asiakkuuksia.
Soforilla on toimistot Helsingissä, Tampereella ja Seinäjoella. Työtä voi tehdä kokonaan etänä, mutta toivottu sijainti on Tampereen, pääkaupunkiseudun, Turun tai Pohjanmaan alueella.
Mitä odotamme sinulta
Vähimmäisvaatimukset
⭐️ Vähintään muutaman vuoden kokemus B2B-uusmyynnistä
⭐️ Erinomainen suomen ja englannin kielitaito
⭐️ Kokemus itseohjautuvasta ratkaisumyynnistä
Työskentelyotteesi ja persoona
⭐️ Olet aktiivinen ja osaat rakentaa pitkäjänteisen myyntisuunnitelman
⭐️ Sinulla on halu kehittyä ja pysyä myynnin kehityksen kärjessä
⭐️ Sopeudut erilaisiin asiakas- ja sidosryhmätilanteisiin luontevasti
Lisäeduksi katsomme
⭐️ Kokemuksen julkisen sektorin myynnistä
⭐️ Tavan hyödyntää dataa oman myynnin johtamisessa
⭐️ Aiemman kokemuksen IT-myynnistä (infra tai sovelluskehitys)
Miksi valita Sofor?
Pääset mukaan yritykseen, joka on kolmen vuosikymmenen ajan auttanut asiakkaitaan kehittämään liiketoimintaansa innovatiivisten infra- ja sovellusratkaisujen avulla. Sofor on parhaillaan positiivisessa muutoksessa, ja uuden toimitusjohtajan myötä panostamme myynnin kehittämiseen aiempaa voimakkaammin. Tässä tehtävässä pääset osaksi tätä uudistusta sen alkuvaiheista lähtien.
Yrityksessä katsotaan vahvasti tulevaisuuteen ja myyntiä tuetaan muun muassa koulutuksilla ja kehittyvillä työkaluilla.
Palkka määräytyy osaamisesi ja kokemuksesi mukaan. Arvioitu kokonaispalkka on noin 5000 € kuukaudessa, josta 80 % on kiinteää palkkaa ja 20 % kvartaaleittain maksettavia bonuksia. Etuihin sisältyvät kattava työterveys ja sairauskuluvakuutus sekä Smartum-edut.
Hae mukaan
Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Soforin kumppanin Nawian kanssa. Työsuhde solmitaan Soforin ja valitun henkilön välillä. Nawia hoitaa alkuvaiheen puhelinkeskustelut, jonka jälkeen Sofor jatkaa prosessia.
Hae tehtävää mahdollisimman pian, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä ja ilmoitus voidaan sulkea ennen hakuajan päättymistä.
Onnea hakuun!
Lisätietoja antaa:
Hannu Pelli
📞 +358 (40) 1633 625
✉️ hannu.pelli@nawia.fi