Webinaari 14.12: Tarjouspyynnöstä toimitukseen -prosessi. Miten puolitamme läpimenoajan?


Tervetuloa webinaariin

Tarjouspyynnöstä toimitukseen -prosessi. Miten puolitamme läpimenoajan?

Tarjouspyynnöstä toimitukseen -prosessi alkaa asiakkaan tarjouspyynnöstä ja päättyy valmiin tuotteen toimitukseen asiakkaalle. Tässä prosessissa yritykset käyttävät yhä enemmän erilaisia järjestelmiä, joiden pitää keskustella keskenään.

Asiakasprojekteissamme olemme havainneet, että yrityksillä on monia erillisiä sovelluksia ilman integraatiota toisiinsa. Tämä aiheuttaa runsaasti ylimääräistä työtä ja tiedon laatu kärsii. Automatisoimalla järjestelmien välinen tiedonsiirto tarjoukset ja toimitukset saadaan tehtyä nopeasti, virheettömästi ja vaivattomasti.

Toimivan prosessin avulla yritys pystyy lyhentämään läpimenoaikojaan, jolloin asiakaskokemus ja tehokkuus paranevat. Samalla pystytään pienentämään varaston määriä ja parantamaan pääoman kiertoa.

Käymme webinaarissa valmistavan yrityksen tarjouspyynnöstä toimitukseen -prosessin läpi ja kerromme, miten tämä prosessi voidaan optimoida.

Webinaari on torstaina 14.12 klo 09.00. Webinaarin kesto on n. 45 minuuttia.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin.

Webinaari on ilmainen kaikille osallistujille. Lähetämme webinaarin materiaalin kaikille ilmoittautuneille webinaarin jälkeen. Kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisikään mukaan.

Asiantuntijoina:

 Pertti Makkonen, Business Manager, Toimintamallien optimointi

seppo-180Seppo Salo, Director, Business Development