> Yritys > Palvelukeskus

Palvelukeskus

Soforin palvelukeskus tarjoaa asiakkaillemme yhden luukun periaatteella kontaktirajapinnan Soforin asiantuntijoihin ja palveluihin. Asiakkaamme voivat valita liiketominnalleen parhaiten sopivan palveluajan aina ympärivuorokautiseen, 24/7 -palveluun asti. Saatavilla on myös neljä palvelutasoa. Näitä yhdistelemällä voimme räätälöidä jokaiselle asiakkaallemme toimivan palvelukokonaisuuden.

Kaikki palvelupyynnöt dokumentoidaan ja asiakkaan on helppo seurata palvelun laatua eDesk-palveluportaalin kautta. Asiakas voi seurata palveluympäristön reaaliaikaista teknistä tilaa selainkäyttöisestä tilannekuvasta. Molemmat palveluseurannan sovellukset ovat käytettävissä myös mobiililaitteilla.

Sofor eDesk

Sofor eDesk on tukiasiakkaillemme tarkoitettu sähköinen palvelukanava. Palveluportaalin kautta asiakkaamme voivat tehdä palvelupyyntöjä, nähdä palvelusopimukseen liittyvät tiedot, palvelun tilan, palvelupyynnöt ja dokumentit. eDesk tarjoaa myös reaaliaikaisen näkymän palvelupyyntöjen tilaan ja graafisen raportoinnin palvelun laatutasosta.

Kirjautuminen eDesk-palveluportaaliin.

Jos olet kiinnostunut Soforin hallintapalveluista, ota yhteyttä sales@sofor.fi

Bookmark and Share
Yhteystiedot
Puh 010 470 7900
tuki@sofor.fi
eDesk-palveluportaali »