> Tuotteet ja palvelut > Palveluhallinta liiketoimintaprosessissa

Palveluhallinta liiketoimintaprosessissa

Soforin hallintapalvelu tarjoaa asiakkaalle kustannustehokkaan tavan IT-järjestelmien ja IT-sovellusten käytettävyyden hallintaan. Asiakas voi keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa ja luottaa siihen, että tietotekniikan palvelut ovat ammattitaitoisissa käsissä. Hallintapalvelun tuotanto perustuu ITIL-prosessien parhaisiin käytäntöihin. Palvelua tuottaessaan Soforin asiantuntijat toimivat osana asiakkaan organisaatiota ja varmistavat liiketoiminnan tarvitsemien IT-palveluiden laadun. Laatutasosta tehdään asiakkaan kanssa yhteinen sopimus, ja sen toteutumaa seurataan raportointijärjestelmän ja kuukausittaisten palvelukokouksien avulla.

Hallintapalvelulle on saatavissa erilaisia palveluaikoja ja palvelutasoja. Näitä yhdistellen voidaan räätälöidä juuri kyseiseen liiketoimintatarpeeseen sopiva palvelukokonaisuus. Palvelua voidaan myös täydentää Soforin kapasiteettipalveluilla.

Palvelun tuottaminen perustuu Soforin asiantuntemukseen, määriteltyihin toimintamalleihin ja koeteltuihin palvelutuotannon hallintajärjestelmiin. Jatkuva pyrkimyksemme parempaan palvelukokemukseen tarkoittaa sitä, että kehitämme itseämme näillä osa-alueille koko ajan.

Asiakkaan liiketoimintatarpeet etusijalla
Hallintapalvelun käyttöönottohankkeessa määritellään asiakkaan kanssa yhdessä palvelun toimintamalli ja sovitaan palvelun laadun tasosta ja seurannasta. Sofor nimeää asiakkuuteen palvelupäällikön, jonka tehtävänä on varmistaa se, että asiakkaan liiketoiminnan tarpeet toteutuvat palvelun tuotannossa. Tuotannon alkaessa koulutamme palvelukeskuksellemme asiakkuuden toimintamallin. Asiantuntijamme ymmärtävät näin tuotettavan palvelun merkityksen asiakkaan liiketoiminnalle. Soforin Service Desk toimii koottuna yhteydenottopisteenä asiakkaalle.

Palvelun hinnoittelu perustuu hallittavan asiakasympäristön laajuuteen ja valittuihin palveluaikoihin ja palvelutasoihin. Kiinteä kuukausihinta tuo ennustettavuutta budjetointiin.

Keskity olennaiseen
Hallintapalvelun keskeinen sisältö on tuottaa asiakkaalle laadukas IT-infrastruktuurin käytettävyyden ja muutosten hallinta. Soforin palvelukeskus toimii koottuna kontaktipisteenä ja vastaa siitä, että palveluiden laatu on sovitulla tasolla. Ota yhteyttä, kun haluat ulkoistaa IT-järjestelmien ja IT-sovellusten käytettävyyden kustannustehokkaasti ja varmasti.


Bookmark and Share
Ota yhteyttä

Harri Ruoho
Business Manager
010 235 9308
harri.ruoho(at)sofor.fi
Linkedin




Kysy SunBroker-palvelusta!
Pyydä lisätietoa tästä »